03 februāris, 2011

VIDEO: jj - "Money On My Mind"



jj – „Money On My Mind”
(dir. Andres Leroi)

Nav jau tā, ka es būtu kāds pīpēšanas propogandas loceklis, bet pretsmēķēšanas kampaņas aktīvisti mani ir noveduši tik tālu, ka es kā mazs bērns priecājos par katru šī neapšaubāmi ļaunā netikuma reklāmu (esmu auns pēc horoskopa – ļoooti spītīgs!). Jaunāko zviedru narkotiskā dueta jj videoklipu „Money On My Mind” savā ziņā var dēvēt par „Marlboro” izsmalcinātu divu minūšu reklāmu. Bet ne jau tur slēpjas klipa sāls. Vēl ir redzama arī viskija pudele un ļoti simpātiska modele (Stefānija Antonija Marija). Ko VĒL vairāk vajag?!

Kas attiecas uz pašu dziesmu, tad tā, protams, ir jj apdare 2009.gada izcilākā albuma ievadskaņdarbam „Intro”. Jāpiekrīt, ka arī man nedaudz skumdināja, ka vienam no šīs plates centrālajiem trekiem trūka vokāla. Tagad šo netaisnību ir labojusi jj balss Elina Kastlandere. Manuprāt, viena no jj visu laiku veiksmīgākajām kaverversijām, kas savulaik kalpoja kā b-puses skaņdarbs singlam „Let Them” un kuru par baltu velti var lejupielādēt šeit.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru