27 oktobris, 2011

VIDEO: Man Man – Piranhas Club


Man Man – „Piranhas Club” [Anti]
(dir. Lex Halaby)

Patīk mums videoklipi – mazas filmiņas jeb stāsti. Šis ir Filadelfijas eksperimentālā roka apvienības Man Man videoklips dziesmai „Piranhas Club” no grupas ceturtā studijas albuma „Life Fantastic”, kas klajā nāca šā gada maijā. Klipu veidojis zināmais Kalfornijas režisors Lekss Halabijs, kura kontā ir klipi tādām zināmām grupām kā Train, Glasvegas, The Offspring u.c. „Piranhas Club” ir mīļi smieklīgs stāstiņš par to, kas notiek ar cilvēku (maziņu cilvēciņu), kuram reāli piegriežas, ka visādi huligāni viņam met ar alus pudelēm. Rezultātā mazais brašulis maina imidžu, nodibina ielu bandu un galu galā atriebjas arī saviem pāridarītājiem. Kā tas viss notiek – skatieties paši!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru