26 aprīlis, 2013

Jamaican Queens - Can't Say No To Annie


Jamaican Queens - "Can't Say No To Annie" [self-released]
(from LP "Wormfood", out now)

Zināt to ārkārtīgi silto un patīkamo sajūtu, kad kāds uzraksta vai skaļi pasaka to, ko Jūs jau sen cenšaties kādam pateikt, bet neviens neklausās? Man tā bija, kad pirmoreiz lasīju Jamaican Queens biogrāfiju, kur cita starpā bija grupas līdera Raiena Spensera citāts: „Es cenšos izbēgt no realitātes, maksimāli bieži lietojot MDMA vai psihodēliskās narkotikas. Pilnībā apzinos, ka tas noteikti atstās iespaidu uz manu psihisko veselību nākotnē. (...) Pēc attiecību izjukšanas es koncentrējos tikai mūzikai, jo attiecības rada tikai sāpes.”. Šis citāts (plus pārprasti manis rakstītie tvīti pirms dažām nedēļām) patiesībā mani laikam beidzot ir iedvesmojis lielākam rakstam par šo tematu. Apsolu pie tā piestrādāt jau tuvākās nedēļas laikā.

Bet atgriežamies tomēr pie mūzikas. Jamaican Queen ir kvartets no Detroitas ar jau minēto Raienu Spenseru priekšgalā. Interesanti, ka Spensers par savu lielāko iedvesmotāju sauc Moriseju, bet viņa mīļākais mūzikas stils ir... hip-hops. Tas faktiski labi raksturo šo singlu, kas būvēts uz hip-hop bītiem, taču pavisam noteikti nav liekams hip-hop plauktiņā. Patiesībā tas ir tik ļoti interesants krustojums ar dažādiem elektronisko mūzikas veidu ingredientiem, ka man pat grūti tam ātrumā atrast nosaukumu. Turklāt vēl tas šlāgeriskais piedziedājums, kas atsauc Girls pirmo albumu. Debijas albums „Wormfood” tika izdots marta sākumā un ir par velti lejupielādējams grupas BandCamp vietnē.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru