29 jūnijs, 2010

Back In Business. Seriously.

Sveiciens!

2010.gada jūnijs. Kas par mēnesīti šis bija! Atgriešanās dzimtenē pēc mēneša ilgas emociju gūšanas Grieķijā, futbola čempionāts, kas prasīja ne mazāk emocijas (tiesa – ne ļoti patīkamas, maigi izsakoties!), jaunas radiostacijas parādīšanās Latvijā, kurai – būsim godīgi – nav un neizskatās, ka arī būs kāda nopietna konkurente tuvākajos gados (es, protams, nerunāju par reitingiem un tamlīdzīgām mani maz interesējošām lietām), lielākais un man tuvākais mūzikas festivāls Glastonbury ar šiku (lasi – ar Muse, Gorillaz un Stīviju Vonderu) nosvin 40 gadu jubileju, iznāk manis šogad pagaidām visvairāk gaidītais albums, nemaz nerunājot par pāris fantastiskiem singliem un EP, kas šomēnes sagūluši AMGmusic fonotēkā un visbeidzot arī Jāņu vīkends ar piecām brīvdienām pēc kārtas. Un kā pie šī visa vēl man pārmest, ka es neesmu izdarījis vienu otru patiesi svarīgu lietu? Domājiet, man nav jūtu?!

Par Grieķiju jau ir izrunāts krustu šķērsu. Par futbolu es vēl neesmu gatavs (un nezinu, vai tuvākajās nedēļās būšu) runāt. Par jauno radiostaciju nerunāšu zināmu un varbūt kādam arī mazāk zināmu iemeslu dēļ. Vismaz pagaidām. Par Jāņiem un glastonberiju šogad man ir krietni mazāk, ko teikt (skatīt futbola teikumu!). Kas cits atliek? Jāķeras vien klāt mūzikas krājumiem, un jāpasaka beidzot taisnība – AMGmusic ar nākamo nedēļu ir atpakaļ pilnīgi un galīgi.

Jau rīt piesitīšu roku sen aizmirstajiem dienas muzikāli svarīgākajiem jaunumiem un apsolu pāris ļoti garšīgas dziesmas. Savukārt jau nedēļas beigās pirmais AMGmusic singlu apskats, kas, šķiet, pēdējoreiz tapa... aprīļa vidū. Šitā turpinot, nākamnedēļ varam cerēt arī uz mēneša topu! :)


Rītdienas AMGmusic speciāl-piedāvājumā būs arī šis – Florences Velčas un Viņas Mašīnas jaunākais skaņdarbs „Heavy In Your Arms”, izpildīts pirms pāris dienām minētajā Glastonberijas 40 gadu jubilejas festivālā. Šobrīd viens no spēlētākajiem trekiem šeit, L-57.



Cerībā, ka AMGmusic nav nokāvis kāda pacietību un mīlestību pret jaunāko mūzikā,
AŽ.

P.S. Glastonberijas 2010 video materiāls (ieskaitot Salacgrīvā gaidāmos Muse (check out the stage!!!) un Scissor Sisters) YouTube.com Jums pietiks vismaz vienai veselai darba dienai! Man pagaidām visvairāk, lai cik tas pašam nešķistu dīvaini, simpatizēja Editors performance.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru