31 marts, 2010

HAPPY BIRTHDAY, AMGMUSIC!

Es jau biju aizmirsis, kā tas ir – pamosties pie atvērta loga un svaiga gaisa, fonā čivinot putniņiem un austot saulei! Pavasaris beidzot ir klāt ne tikai kalendārā, bet arī gaisā. Par to šonedēļ vislielākais prieks. Ir tomēr labums no tās stundas griešanas turpu šurpu divreiz gadā.

Grūti pateikt, vai pavasaris bija pie vainas arī 1996.gadā, bet tieši marta pēdējā nedēļā pavisam oficiāli dzima tas, ko šobrīd dēvējam par AMGmusic. Proti, beidzot ar datētu laiku uz papīra pierakstīju desmit labākās dziesmas, sarindojot tās no desmitās līdz pirmajai pozīcijai. Tā tas viss turpinājās līdz pat 2004.gadam, kad no nedēļas topa pārgāju uz mēneša topu. Vēl pēc pāris gadiem arī aizsākās AMGmusic blogošana internetā, kas tagad izskatās tā, kā Jūs to šeit redzat.

Jau kaut kur minēju, ka par šo visu interesanto procesu, kas ir aizņēmis 14 gadus no manas dzīves, turklāt par ko es faktiski joprojām neesmu saņēmis nekādu materiālu labumu, top maza izmēra grāmata. Tā kā nākamgad svinēsim samērā apaļu jubileju (15 gadi), esmu apņēmies līdz šī gada beigām to arī pabeigt. Pagaidām – bez fanfarām un skaļiem tostiem – vien vēlos atzīmēt, ka 31.marts ir oficiālā AMGmusic dzimšanas diena. HIP-HIP-URRĀĀĀ!

Tā kā joprojām nekas nav uzlabojies ekonomiskajā ziņā, arī šogad – līdzīgi kā pērn – nekādas balles par godu šim notikumam nebūs. Diemžēl. Neskatoties uz to visu, ja nu kādam tomēr ir vēlme apsveikt mani svētkos, kuri, lai cik tas dīvaini neizklausītos, man savā ziņā ir nozīmīgāki par nesen tikpat klusi nosvinēto paša dzimšanas dienu, esiet laipni gaidīt ciemos sestdien. Kā mani vai AMGmusic atrast, gan jau, ka zināt. Piektdien noteikti sagatavošu arī īpašu setlisti ar AMGmusic pēdējo gadu nozīmīgākajām dziesmām. Varbūt, ka būs arī kāds šampanieša malks...


Kas attiecas uz pagājušo nedēļu, par to paklusēšu. :) Pasākums bija kontrastu pilns, vismaz man. Bet es ļoti ceru, ka visi tomēr palika gana apmierināti, jo tieši tas ir svarīgākais. AMGmusic un jaunajai mūzikai ar pilnu krūti varēšu pievērsties jau tuvākajās dienās, tā lai piektdien būtu gatavs nedēļas singlu apskats. Starp citu, nākamnedēļ celsim galdā AMGmusic 2010.gada Marta Top 20. Pie tā ķeršos klāt jau pirmdien.

Ar visiem pērnās nedēļas trakumiem un izmaiņām dienas grafikā, arī šonedēļ izpaliks nedēļas „Classic Hit”. Toties tā vietā no manis Jums šodien sveiciens DJ Kaos – „Love The Nite Away” (Tiedye Remix) izskatā! Nudien nebiju gaidījis, ka šis pagājušā gada viens no AMGmusic labākajiem DMS skaņdarbiem kļūs par hailaitu manā īsajā Igo iesildīšanas setā pasākuma sākumā. No otras puses – kas tur ko brīnīties? Es taču teicu, ka šis ir perfekts skaņdarbs sestdienas ballītei! ;)

PRIECĪGU AMGMUSIC DZIMŠANAS DIENU! TEV UN MAN! ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru