11 decembris, 2009

NEDĒĻAS SINGLS (07.12.-13.12.)

SINGLE OF THE WEEK

The Drums - "I Felt Stupid"

Release date: 07/12/2009
Label: Moshi Moshi
AMG rating: 9/10


Nu jau OFICIĀLI The Drums var saukt par vienu no perspektīvākajām jaunajām grupām, no kurām gaidīt lielas lietas 2010.gadā – šonedēļ puiši iekļauti paplašinātajā sarakstā „BBC Sound of 2010”, kas jau šobrīd nozīmē, ka The Drums tiks pievērsta īpaša uzmanība.

Par jauno sarakstu „BBC Sound of 2010” plašāk parunāsim janvārī, bet šobrīd vien varu piebilst, ka, ja kāds vaicātu man, es nešauboties pat trijos naktī, sestdienā, tikko pārradies no bāra un nespējīgs novilkt žaketi, atbildētu, ka no piedāvātajiem 15 māksliniekiem tieši The Drums ir jāuzskata par VISperspektīvāko 2010.gada blici.

Nu jau mazliet piemirsies lieliskais četru Bruklinas puišu EP „Summertime”, kas iznāca oktobrī. Tamdēļ kā lielisks atgādinājums, cik obligāts šis ripulis ir Jūsu kolekcijā, tiek oficiāli plates formātā izlaists, manuprāt, lieliskākais The Drums darbs pagaidām – „I Felt Stupid”, ko savulaik piedāvāju Jums DMS izlasē. Tur tad arī varat palasīt sīkāk, ko es par šo dziesmu domāju.

Jāpiebilst, ka ļoti laba ideja bija šobrīd izlaist kā singlu „I Felt Stupid”. Pirmkārt, lielisks atgādinājums par The Drums. Otrkārt, beidzot ir labota milzīgā kļūda (tā man sākumā likās – es tak nezināju, ka šis iznāks kā atsevišķs singls!) un „I Felt Stupid” Eiropā tiek izdots oficiāli.

Ja būtu iznācis divas nedēļas iepriekš – būtu stabils pretendents uz 2009.gada AMG TOP 20!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru