09 augusts, 2014

Sufjan Stevens - A Little Lost (Arthur Russell Cover)


Sufjan Stevens - "A Little Lost" (Arthur Russell Cover) [Yep Roc]
(from f/c compilation "Master Mix: Red Hot + Arthur Russell", out October 21st)

Artūrs Rasels bija ražīgs, talantīgs un krietni par maz savas dzīves laikā novērtēts mūziķis un komponists no Ņujorkas, kura dzīvi 1992.gadā aprāva HIV. Par savu lielāko iedvesmas avotu Raselu min tādi pazīstami mūsdienu mūziķi kā Blood Orange un Foals solists Jannis Filipakis. Rasela dzīves laikā gan tika izdoti vien trīs albumi, toties bijušas vairākas kompilācijas jau pēc viņa nāves. Tagad tām pievienosies vēl viena izlase, kurā Rasela dziesmas izpildīs tādas zvaigznes kā Robina, Hosē Gonsaless, Hot Chip, Phosphorescent, Scissor Sisters, Devendra Benhārts un daudzi citi.

Viena no visu laiku populārākajām Rasela dziesmām ir „A Little Lost”, kura gaidāmajā izlasē izvēlējies izpildīt Sufjans Stīvenss. Grēks teikt ko tādu par šādām klasiskām dziesmām, bet man aizvien vairāk šķiet, ka Stīvensam ir izdevies ne tikai neatpalikt, bet pat pārspēt oriģinālu, pievienojot tādu kā trauslu seksualitāti un dvēseles gaišumu dziesmai. „Man ļoti patīk skūpstīties. Es varētu skūpstīties caurām dienām, tas man patīk labāk par seksu, un tāpēc arī man ir tik tuva šī dziesma,” skaidro Sufjans, un es viņam pilnībā pievienojos. Ar nepacietību gaidīsim izlasi „Master Mix: Red Hot + Arthur Russell”, bet jau šobrīd mūsu rīcībā ir viena no gada skaistākajām kaverversijām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru