05 jūlijs, 2014

INTERVIJA: Modris Skaistkalns



Vienu no #VakaraKvartāls raidījumiem vēlējos veltīt acid-house mūzikas stilam. Aicināju ciemos Modri Skaistkalnu, kurš vēlāk (pēc slavenas DJ karjeras) sasējās ar Agri Semēvicu un bija viens no LV mūzikā ietekmīgā dueta 100.debija dalībniekiem. Publicēju vārds vārdā vienu no labākajiem intervijas atteikuma iemesliem, kādu esmu saņēmis.

"Sveiki, paldies par izrādīto interesi, es to novērtēju.
Bet lieta tāda, ka es esmu ļoti vērsts uz nākotni un kavēties atmiņas nav man īpaši pieņemami. Neņemiet ļaunā. Esmu jau neskaitāmas reizes visur kur aicināts uz visādiem pasākumiem, gan Latvijā,gan ārzemēs, intervijām un pat filmēties to laiku sakarā, bet visiem esmu atteicis. Tas posms manā dzīvē ir sen beidzies. Tāpat, ka vairāki citi posmi. Šobrīd atkal ar cerībām raugos nākotnes virzienā. Vēlreiz atvainojos, ar cieņu, Modris"

Zemāk video, kurā Modris kā Mr. Tape uzstājās DMC World 1991 konkursā.

RESPECT!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru