21 novembris, 2012

A-LIST: Kārlis Kazāks - Atstāj mani tepat



Kārlis Kazāks - "Atstāj mani tepat" [self-released]
(from f/c LP "Gultnes", out January 11th)

Kārlis Kazāks ir viens no tiem ļoti retajiem gaišuma un skaidrības pārpildītajiem dziesminiekiem, kas ne tikai nešķebina un neatgrūž depresīvus ciniķus, bet pat spēj uzrunāt tos. To Kārlis spoži apliecināja pagājušā gada lieliskajā albumā „16 Stundas” (8/10 no AMGmusic + tituls „Gada Labākais Latviešu Mūzikas Ieraksts”), un tikpat nepiespiesti to viņš izdara arī jaunākajā singlā „Atstāj mani tepat”. Ir dziļa pārliecība, ka Kazāks ar rindām „Atstāj mani tepat un iezīmē labi / Lai atrast vari, ja ieaugšos” ir domājis pilnīgi ko citu nekā saklausu es, bet tā jau ir talantīga dzejnieka/mūziķa pazīme.

11.janvārī ar vienīgo koncertu Nacionālajā teātri tiks prezentēts jeb „atvērts” Kārļa trešais albums „Gultnes”. Jo daudzsološāku šo pasākumu solās padarīt pieaicinātie viesmūziķi, tai skaitā Latvijas mūzikas leģendas Juris Kroičs un Gints Sola. Turklāt nopērkot biļeti uz koncertu, Tu komplektā saņemsi arī „Gultnes” kompaktdiska formātā. Izmanto to, jo „Atstāj mani tepat” norāda, ka 2013.gadā mēs no Kārļa saņemsi vēl vienu burvīgu ierakstu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru