12 oktobris, 2011

RMX: M83 - Midnight City (Man Without Country Remix)


M83 - "Midnight City" (Man Without Country Remix) [Naive]
(from EP "Midnight City - Remixes", out now)

Sākšu ar to, ka neparko nečukstēšu Jums ne ar pušplēstu vārdu, kas pagaidām iet uz AMGmusic 2011.gada Singla #1 godu. Neparko! Turpināšu ar to, ka nesen saņēmu paciņu ar M83 fantastiskā singla „Midnight City” remiksiem. Jau iepriekš esmu piedāvājis visai pavājo Big Black Delta remiksu, kā arī naksnīgo un viņam neraksturīgo Trentemoller miksu. Savukārt noklausījies visu singlu no A līdz Z atskārtu, ka no rīmeikiem vislabākais tomēr padevies Velsas duetam Man Without Country, kas, saglabājot oriģināla elektroniskās fīčās, radījis mazliet balērisku, sapņainu, taču joprojām dejojamu treku. Oriģinālam, protams, nestāv blakus arī šis, bet nu... nogaršojiet - varbūt, ka iepatīkas!

Midnight City (Man Without Country Remix) by M83

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru