06 februāris, 2014

A-LIST: Klaxons - There Is No Other Time


Klaxons - "There Is No Other Time" [Akashic Records]
(to be released as a single on March 23rd)

21.gadsimtā dziesmas ir jāspēj novērtēt 140 zīmēs. Jaunāko Klaxons singlu, kas tika atrādīts pirmdien, es spēju novērtēt ar trim. Tiesa, divreiz. Vispirms ar WTF, bet trīs minūtes vēlāk – LOL. Turpmākajās dienās centos saprast, uz kuru pusi tad vairāk sliekties, un nosliecos uz LOL.

Stāstu par to, kā es 2007.gada janvārī uz milzīgām paģirām pirmoreiz klausījos un uzreiz iemīlējos Klaxons debijas albumā „Myths of the Near Future”, esmu stāstījis tik daudz, ka pašam tas jau ir apnicis. Pie šī stāsta šoreiz atgriežos, jo, manuprāt, tieši alkohols varētu būt lielākais draugs jaunākajam Klaxons singlam. Kā es te sēžu – „There Is No Other Time” šajā vasarā diskotēkās un visās citās vietās, kur pulcējas cilvēki stiprā neskaidrā, skanēs ne retāk kā pērnvasar „Get Lucky”, un cilvēki dejos un dejos un dejos.

Taču, es visvairāk pieduros pie „There Is No Other Time” skanējuma. Jā, deviņdesmito gadu sākumpuses acid-house un rave vadmotīvi šobrīd ir ļoti aktuāli, taču Klaxons jaunākajā singlā neizklausās ne pēc The KLF, nedz Shamen. Tas ir kaut kas pa vidu starp New Kids On The Block un East 17, un, zinot Klaxons humora izjūtu, es nekad neticēšu, ka tas nav joks. Protams, šāds joks nenostrādās divreiz, un es ļoti ceru, ka albums nebūs ārā metams, bet pagaidām – man ir jautri!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru