17 maijs, 2013

A-LIST: Daft Punk feat. Panda Bear - Doin' it Right


Daft Punk feat. Panda Bear - "Doin' it Right" [Columbia]
(from f/c LP "Random Access Memories", out May 20th)

Tā diena man vairs nekad neizies no prāta. 15.maijs 2013.gadā. Tā bija diena, kad, spīdot fantastiskai saulītei, es pirmoreiz noklausījos jauno Daft Punk albumu. Par to sīkāk uzrakstīšu nākamnedēļ, bet nevaru neatzīmēt vienu lietu jau tagad. Proti, ja „Random Access Memories” vispār ir kāds viduvējs gabals, tad tas ir kopā ar Todu Edvardu tapušais „Fragments of Time”, kas savukārt seko otrai mazāk veiksmīgajai dziesmai „Motherboard”. Tajā brīdī pie sevis nodomāju: „Johaidī, brīdī, kad jau apsvēru piešķirt 10/10, albums tomēr sāk lēnām izdzist”. Aha, izdzist... KĀ TAD!

Jebkurš dīdžejs un mūziķis zina, ka nevar spridzināt non-stopā, ir jāļauj mazliet uzelpot, lai pēc tam atraisītu vaļā visas emociju slūžas, un tieši to albumā izdara skaņdarbs „Doin’ It Right”. Es laikam esmu slikts Daft Punk cienītājs, ja mana mīļākā dueta dziesma izklausās pēc... Animal Collective. Panda Bear ir šīs absolūti fantastiskās kompozīcijas zvaigzne, kas – līdzīgi kā Animal Collective labākajos darbos – ar četrām rindiņām, turklāt brutāli vienkāršām, spēj radīt tādu emociju gammu, ka Tu pat nesaproti, kāpēc sāc raudāt. Bet arī uz to viņš pats atbild: „If you lose your way tonight / That’s how you know the magic’s right”. Vai tad emocijas ir jāanalizē? Ja tās ir, tad MAĢIJA ir nostrādājusi.

1 komentārs: