06 jūlijs, 2013

A-LIST: Kanye West - Black Skinhead


Kanye West - "Black Skinhead" [Def Jam]
(from f/c LP "Yeezus", out June 24th)

Godīgi sakot, kad es klausos radiostacijas... Es negribu tur atrasties,” sev tipiskā manierē Kanjē Vests noskaldīja šī gada ASV Governors Ball pasākumā, turpinot savu uzbraucienu mūzikas industrijai un vēl simts lietām, kas reperi kaitina. Tamdēļ arī albums „Yeezus” iztika bez singliem, respektīvi, šīs dziesmas studijas versija bija pieejama tikai tad, kad veikalos nonāca „Yeezus”. Protams, mēs neesam muļķi un labi saprotam, ka šī „nereklamēšanās” ir vienkārši modernizēta reklamēšanās, bet... kāda starpība.

„Black Skinhead” ir viens no četriem albuma skaņdarbiem, ko producējis Francijas duets Daft Punk. Kādā intervijā stāstot par sadarbību ar Kanjē, Daft Punk minēja, ka reperis esot ienācis studijā un sācis ne ta repot, bet vienkārši kaislīgi aurot un bļaustīties, kas iedvesmojis francūžus, un viņi tam uztaisījuši attiecīgu mūziku. Daft Punk gan nenorādīja, par kuru tieši dziesmu ir runa, bet mani māc aizdomas, ka tas ir tieši „Black Skinhead”. „Tas jau vairs nav hip-hops,” noteica kāds mans draugs, kad es viņam pirmoreiz atskaņoju „Black Skinhead”. Nav gan. Tas ir histērisks pankrepa manifests, ko neviens šobrīd nespēj tik labi izkliegt, kā Yeezus.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru